Duurzaam vergaderen bij Boederij de Boerinn

Boerderij De Boerinn, Mijzijde 6 3471 GM Kamerik.
tel: 0348 40 12 00 mail: info@deboerinn.nl

Winteractiviteiten Winkelwagen

Duurzaam vergaderen

Home » Duurzaam vergaderen
Kom gezellig naar de herfstboerderij van woensdag 30 oktober tot en met vrijdag 1 november! »
Als bedrijf uit het Groene Hart vinden we het belangrijk om zorg te dragen voor het milieu. We zijn hier sinds een aantal jaar een stuk bewuster mee bezig. Zo is Boerderij De Boerinn sinds februari 2019 in het bezit van het Green Key Goud certificaat. Dit is het internationale duurzaamheidskeurmerk voor bedrijven in de recreatie- en vergaderbranche.

Een ogenblik geduld...
Beschikbaarheid checken
Vergaderarrangement hele dag reserveren
Provincie Award Utrecht 2024 - Boerderij De Boerinn
Toon activiteiten Toon arrangementen
Filters instellen
Unieke vergaderlocatie - Vergaderruimte Hooiberghut | Boerderij De Boerinn
Ontspannen Vergaderen
  • vergaderen incl. stoelyoga

  • zoete lekkernij en boerenlunch

  • onbeperkt koffie, thee, water en frisdrank

  • 38,50 per persoon

  • 4 uur

  • minimaal 10 personen

spannend vergaderen
Spannend Vergaderen
  • vergaderen incl. Break-in Box activiteit

  • zoete lekkernij en boerenlunch

  • onbeperkt koffie, thee, water en frisdrank

  • 42,50 per persoon

  • 4 uur

  • minimaal 10 personen

Vergaderen in de hooiberg | Boerderij de Boerinn
Vergaderarrangement halve dag
  • vergaderen

  • zoete lekkernij en boerenlunch

  • onbeperkt koffie, thee, water en frisdrank

  • 34,95 per persoon

  • 4 uur

  • minimaal 2 personen

de keuken van vergaderruimte de Hoeve
Vergaderarrangement hele dag
  • vergaderen

  • zoete lekkernij, tussendoortje, lunch

  • onbeperkt koffie, thee, water en frisdrank

  • 46,50 per persoon

  • 8 uur

  • minimaal 2 personen

Receptie organiseren bij Boerderij de Boerinn
Receptie
  • receptie

  • gemengde nootjes en 3 warme hapjes p.p.

  • inclusief alle drankjes

  • 21,75 per persoon

  • 2 uur

  • -

Green Key als onderdeel van onze bedrijfsvoering


In de nieuwe bedrijfsvoering is duurzaamheid als een van de kernthema’s meegenomen. Vanaf dat moment zijn er verschillende stappen gezet om aan het Green Key keurmerk te voldoen:

  • Er is een Green Team opgesteld die zich bezig houdt met het waarborgen van de gestelde doelstellingen, het actieplan en het MVO-beleid.

  • Het verbruik van gas, water en elektriciteit worden maandelijks bijgehouden en er zijn maatregelen genomen om het verbruik te verminderen. Zo is onder andere de doorstroming van water bij douches en kranen verlaagd, plaatsen we alleen nog maar LED verlichting en hangen er bewegingssensoren om het onnodig branden van lampen te voorkomen.

  • Er is een samenwerking aangegaan met de app Too Good To Go om voedselverspilling tegen te gaan. Bijna dagelijks verkopen we een aantal tassen met heerlijke producten die over zijn van onze lunch en diner buffetten. Op deze manier gooien we (bijna) geen overgebleven voedsel meer weg.

  • We streven naar het inkopen van milieu verantwoordelijke producten. We kiezen voor fair-trade koffie en thee, biologische melk en biologische wijnen, vergroten ons vegetarische aanbod, serveren geen vis die wordt overbevist en kopen zoveel mogelijk in grootverpakking in. Al ons papier bevat het FSC keurmerk en we schaffen geen plastic wegwerpproducten meer aan.

  • Er wordt op een milieuverantwoordelijke manier schoongemaakt. Dit houdt in dat er alleen schoonmaakmiddelen worden gebruikt die niet schadelijk zijn voor het milieu en een Europees milieukeurmerk bevatten.

  • Ons afval wordt gescheiden ingezameld, waaronder ook ons organisch afval en het koffieresidu. Hier wordt biogas en compost van gemaakt. We streven naar het minimaliseren ons restafval. Voor de achtergebleven kleding en schoenen (ruim 300 kilo per jaar) zoeken wij een tweede bestemming.

  • Door het plaatsen van een insectenhotel en bijenkast op het terrein dragen we bij aan de lokale biodiversiteit.

Het behalen van het Green Key certificaat is een beloning voor alle inspanningen die zijn geleverd. De komende jaren blijven we maatregelen nemen om onze duurzaamheidsambities te realiseren en het keurmerk te behouden.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen als uitgangspunt


Boerderij de Boerinn was ook al voor 2019 bezig met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Zo werken we al geruime tijd samen met maatschappelijke organisatie Abrona. Een aantal dagen per week werken jongens en meiden van Abrona onder begeleiding op onze boerderij. Als vast onderdeel van ons team kunnen wij altijd op hen rekenen. Zij zorgen ervoor dat ons terrein goed onderhouden blijft, en dat is best een klus met 2 hectare bebouwing en 30 hectare weiland! Benieuwd naar ondersteuning en begeleiding van Abrona? Ga hier naar de website.
Bekijk onze brochure

Een duurzame vergaderlocatie in het Groene Hart


Naast het behouden van ons Green Key certificaat, zorgen we dat we ook op andere manieren een duurzame vergaderlocatie blijven. We gebruiken we 100% duurzame energie en wekken we een deel van onze eigen stroom op door middel van zonnepanelen op onze daken. Ook voldoen we aan de bestaande wet- en regelgeving betreft milieu en veiligheid en geven we voorkeur aan lokale producten uit het Groene Hart.

Heb je vragen of initiatieven voor Boerderij De Boerinn met betrekking tot duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen? Neem dan gerust contact met ons op.
Offerte Aanvragen

Wat vinden onze bezoekers
Boerderij De Boerinn scoort gemiddeld een 9.5 uit 10 op basis van 20 recensies.
Bekijk reviews van:
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starNo star
Het was erg goed geregeld. Zeker een aanrader om vaker terug te komen.
Marieke Molier van KBS De Achtbaan
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starFull star
Goed geregeld en hele leuke locatie. Al een aantal keren zijn wij met grote groepen…
Sandra Metz van Intratuin Nederland bv.
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starFull star
Het contact met Boerderij de Boerinn heb ik erg prettig ervaren. Ze hebben snelle service…
Iris Bos van Departement Informatica, Universiteit Utrecht
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starFull star
Superfijne locatie met veel ruimte zowel binnen als buiten, er zijn veel mogelijkheden en flexibiliteit.…
Esther Holierhoek van Eneco Fieldservices
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starNo star
Wij zijn weer fantastisch ontvangen door het team van de Boerinn en komen hier met…
L Kalter van Stedin
Zakelijk
Full starFull starFull starFull starFull star
Mooie vergaderlocatie, bij mooi weer BBQ aan het water mogelijk en altijd alles tot in…
Ellen Blijenberg van Capgemini Nederland B.V.
Camping
Full starFull starFull starFull starFull star
Wij kampeerden voor het eerst bij de boer en wat was het leuk. Vooral jullie…
Familie Hazenoot
Camping
Full starFull starFull starFull starFull star
Lieve Boerinn, zelden zo blij geweest met een impulsbeslissing! We hebben een super leuke, fijne…
Sander, Marieke, Gijs en Bas
Camping
Full starFull starFull starFull starFull star
Wat een ontzettend leuke camping hebben jullie met elkaar opgezet. Knap wat jullie in 6…
Isa, Maud, Lars, Michael en Loure
Camping
Full starFull starFull starFull starFull star
Bedankt voor de leuke tijd hier. Het was voor ons zelfs zo leuk dat we…
Lisa, Lysa, Fleur, Saar, Sophie, Marit Charlotte en Sylvia

Deze bedrijven kozen eerder voor
Boerderij De Boerinn

Logo ikea | Boerderij De Boerinn Logo KPMG | Boerderij De Boerinn Logo NRC | Boerderij De Boerinn Logo Capgemini | Boerderij De Boerinn Logo Intratuin | Boerderij De Boerinn Logo ProRail | Boerderij De Boerinn

Op zoek naar een maatwerk oplossing?
We helpen je graag verder!

Stel je vraag

Stel hieronder jouw vraag en wij antwoorden binnen een dag op jouw vraag.
Liever direct bellen? Bel gerust naar 0348 - 401200

Online Reserveren

Plaats via onderstaand formulier uw reservering.
Liever direct bellen? Bel gerust naar 0348 - 401200

Whatsapp for Business