Coronaproof vergaderen bij Boerderij de Boerinn | Veilig vergaderen

Boerderij De Boerinn, Mijzijde 6 3471 GM Kamerik.
tel: 0348 40 12 00 mail: info@deboerinn.nl

Winteractiviteiten Winkelwagen

Onze maatregelen rondom corona

Kom gezellig naar de herfstboerderij van woensdag 30 oktober tot en met vrijdag 1 november! »
Auteur: Hugo Oudejans

Bijeenkomsten en activiteiten bij Boerderij De Boerinn tijdens Corona

Voor bijeenkomsten en activiteiten geldt dat er altijd 1,5 meter afstand van elkaar gehouden moet kunnen worden. Dit geldt voor volwassenen zowel in de (vergader) zalen als in ons restaurant. Voor kinderen hanteren we de overige RIVM voorwaarden. Gelukkig hebben we veel ruimte op onze boerderij. Met 3000 m2 aan accommodaties op een landgoed van 30 hectare zal het niet snel te druk worden. Naast de 1,5 meter zijn er nog diverse richtlijnen opgesteld op o.a. het gebied van hygiëne. Om aan alle richtlijnen te kunnen voldoen hebben we extra maatregelen genomen welke we hieronder graag met u delen.

Hygiëne algemeen

Op ons terrein hebben we extra handen-was mogelijkheden gecreëerd. Verder hebben we onze toiletten aangepast zodat 1,5 meter afstand bewaren mogelijk is. De toiletten zijn verder dusdanig aangepast dat u zo min mogelijk contact hoeft te maken met deurknoppen en kranen. Verder reinigen we gedurende de dag de toiletten, tafels, trapleuningen, deurkrukken etc. extra vaak.

Parkeren

Onze parkeerplaatsen zijn dusdanig ruim opgezet dat u veilig kunt in- en uitstappen.

Ontvangstlocatie en garderobe

We beschikken over 2 ontvangstlocaties. Afhankelijk van uw zaal wordt u vanaf de parkeerplaats naar de juiste ontvangstplek geleid. We voorkomen op deze manier zoveel mogelijk onnodig verkeer op ons terrein en kunnen met elkaar de 1,5 meter afstand blijven realiseren. U krijgt als groep een aanspreekpunt/contactpersoon voor de gehele dag toegewezen. Deze persoon zal de door ons getroffen maatregelen verder toelichten en gedurende de dag toezien op handhaving hiervan. Verder zijn onze garderobes tijdelijk gesloten. U wordt verzocht uw jas en dergelijke mee naar de zaal te nemen.

Koffie en thee

In de vergaderlocatie staat een kan koffie en thee klaar zodat u zelf uw koffie of thee kunt inschenken. Ook kunt u hier eventueel genieten van onze heerlijke boerenmuffin.

Vergaderzalen

Ook in onze vergaderzalen hebben wij verschillende maatregelen getroffen. De opstelling is zodanig veranderd dat u in elke ruimte veilig kunt vergaderen. Hierbij hanteren we een afstand van 1,5 meter van deelnemer A naar deelnemer B. Voor een volledig overzicht van onze zalen, zie onderstaande tabel. Verder krijgt iedere groep een eigen toiletgroep toegewezen. Uiteraard is er ook in iedere zaal de mogelijkheid om uw handen te reinigen met desinfecterende hand-gel.

 

Tabel: aangepaste zaalopstellingen met maximale capaciteit

 

Zaal Opstelling Maximale capaciteit
Mijzijde 6
De Hoeve Carré 8 personen
Tussenbeie Carré 8 personen
Theater 14 personen
Hogerop Carré 8 personen
Theater 13 personen
De Zomerzolder Blok 4 personen
De Grondlegger Blok 8 personen
Mijzijde 7
Het Karnhuis U-vorm 20 personen
Theater 60 personen
Het Grechthuis Theater 25 personen
Horeca
Het Zomerhuis Lunch/diner 16 personen
De Grondlegger Lunch/diner 14 personen
Serre terras Lunch/diner 24 personen
Luifel terras Lunch/diner 20 personen
Multifunctionele ruimte
De Koeienstal Op aanvraag  50 personen
De Jongveestal Op aanvraag

 

Grotere groepen

In onze fysiek gescheiden, multifunctionele zalen en ruimtes kunnen we groepen tot 150 personen ontvangen die middels streaming integraal verbonden zijn. Op deze manier kunt u het plenaire deel verdelen over verschillende ruimten en kunt u toch meer dan 50 mensen uitnodigen voor uw bedrijfsevent/presentatie. Deze zalen beschikken over een eigen toiletgroep en we zorgen ervoor dat we niet over de maximum capaciteit heen gaan en dat de 1,5 meter afstand blijft gehandhaafd. Indien er sprake is van een meldplicht richting Gemeente Woerden of Veiligheidsregio Utrecht (dit kan aan de orde zijn bij groepen groter dan 50 personen) dan nemen wij dat voor onze rekening. U hoeft zich daar dus geen zorgen over te maken.

Bar

Ook voor onze barmedewerkers gelden strikte hygiëne eisen en u kunt ervan op aan dat deze worden nageleefd. Verder zullen onze barmedewerkers u bedienen vanachter een plexiglas afscheiding en zorgen vloer-stickers en duidelijke looplijnen voor voldoende afstand tot andere personen.

Lunch

Wij bieden een broodjes lunch aan welke eventueel naar uw zaal wordt gebracht. De broodjes zijn vers bereid en gewikkeld in vershoudfolie. De broodjes inclusief drinken en een stuk fruit worden per persoon in een lunchpakket aangeboden. Wij spreken met u een tijd af wanneer de lunch wordt gebracht. Het is de bedoeling dat de lunch buiten de vergaderzaal wordt genuttigd en echt een break is in uw vergaderprogramma. Bij mooi weer kunt u op het terras zitten of een stukje wandelen door de polder. Bij minder goed weer zorgen we voor een plaatsje binnen. Tijdens de lunch zal uw vergaderzaal worden schoongemaakt zodat u na de lunch weer lekker aan de slag kunt in een opgeruimde en schone ruimte.

Diner

Vanzelfsprekend hanteren we ook in het restaurant een aangepaste tafelindeling zodat er minimaal 1,5 meter tussen de tafels aanwezig is. Verder zorgen we met zichtbare looplijnen en stickers voor een duidelijke routing naar de bar, het buffet en het toilet. Onze 2 grote overdekte terrassen zorgen voor voldoende ruimte zodat u onbezorgd van uw eten en drinken kunt genieten. Middels desinfectiegel en plexiglas wordt de hygiëne geborgd.

Activiteiten

We hebben al onze activiteiten beoordeeld op haalbaarheid met de 1,5 meter afstand. Voor de activiteiten die mogelijk zijn zullen we, naast het waarborgen van 1,5 meter afstand, ook zorgen voor gereinigde materialen zoals klompengolfsticks, peddels en kano’s.

Wij zien veel mogelijkheden om uw verblijf bij Boerderij de Boerinn veilig te organiseren zodat u onbezorgd kunt genieten. We kunnen dit echter niet alleen en daarom doen we ook een beroep op onze gasten om op de anderhalve meter afstand te letten, bijvoorbeeld wanneer u met meerdere personen door de gangen loopt of de zaal binnenloopt

Verschuiven reservering

Heeft u bij ons gereserveerd maar bent u er toch niet gerust op om onze kant op te komen dan kan uw reservering, mits tijdig aangegeven, kosteloos worden verschoven naar een andere datum. Wel vragen wij in dat geval om een aanbetaling.

 

‘ We kunnen het alleen samen! ’

Deel:

Meer nieuws van 't erf

Stel je vraag

Stel hieronder jouw vraag en wij antwoorden binnen een dag op jouw vraag.
Liever direct bellen? Bel gerust naar 0348 - 401200

Online Reserveren

Plaats via onderstaand formulier uw reservering.
Liever direct bellen? Bel gerust naar 0348 - 401200

Blijf op de hoogte!

Ontvang kortingen, het laatste nieuws in onze maandelijkse nieuwsbrief in je mail:

Whatsapp for Business