Bijeenkomsten en activiteiten bij Boerderij de Boerinn tijdens Corona

Boerderij De Boerinn, Mijzijde 6 3471 GM Kamerik.
tel: 0348 40 12 00 mail: [email protected]

Bijeenkomsten en activiteiten bij Boerderij de Boerinn tijdens Corona

Wist je dat je tegenwoordig makkelijk online kunt reserveren? Boek nu een activiteit of een campingplaats via de online module »

Voor bijeenkomsten en activiteiten geldt dat er altijd 1,5 meter afstand van elkaar gehouden moet kunnen worden. Dit geldt voor volwassenen zowel in de (vergader)zalen als in ons restaurant. Voor kinderen hanteren we de overige RIVM voorwaarden. Gelukkig hebben we veel ruimte op onze boerderij. Met 3000 m2 aan accommodaties op een landgoed van 30 hectare zal het niet snel te druk worden. Naast de 1,5 meter zijn er nog diverse richtlijnen opgesteld op o.a. het gebied van hygiëne. Om aan alle richtlijnen te kunnen voldoen hebben we extra maatregelen genomen welke we hieronder graag met je delen.

Hygiëne algemeen

Op ons terrein hebben we extra handen-wasmogelijkheden gecreëerd. Verder hebben we onze toiletten aangepast, zodat 1,5 meter afstand bewaren mogelijk is. De toiletten zijn verder dusdanig aangepast dat je zo min mogelijk contact hoeft te maken met deurknoppen en kranen. Verder reinigen we gedurende de dag de toiletten, tafels, trapleuningen, deurkrukken etc. extra vaak.

Parkeren

Onze parkeerplaatsen zijn dusdanig ruim opgezet dat je veilig kunt in- en uitstappen.

Ontvangstlocatie en garderobe

We beschikken over 2 ontvangstlocaties. Afhankelijk van jullie zaal worden jullie vanaf de parkeerplaats naar de juiste ontvangstplek geleid. We voorkomen op deze manier zoveel mogelijk onnodig verkeer op ons terrein en kunnen we met elkaar de 1,5 meter afstand blijven realiseren. Jullie krijgen als groep een aanspreekpunt/contactpersoon voor de gehele dag toegewezen. Deze persoon zal de door ons getroffen maatregelen verder toelichten en gedurende de dag toezien op handhaving hiervan. Verder zijn onze garderobes tijdelijk gesloten. Jullie worden verzocht om jassen en dergelijke mee naar de zaal te nemen.

Koffie en thee

In de vergaderlocatie staat koffie en thee klaar wat jullie zelf kunnen inschenken. Ook kunnen jullie hier eventueel genieten van onze heerlijke boerenmuffin.

Vergaderzalen

Ook in onze vergaderzalen hebben wij verschillende maatregelen getroffen. De opstelling is zodanig veranderd dat jullie in elke ruimte veilig kunnen vergaderen. Hierbij hanteren we een afstand van 1,5 meter van deelnemer A naar deelnemer B. Voor een volledig overzicht van onze zalen, zie onderstaande tabel. Verder krijgt iedere groep een eigen toiletgroep toegewezen. Uiteraard is er ook in iedere zaal de mogelijkheid om handen te reinigen met desinfecterende handgel.


Tabel: aangepaste zaalopstellingen met maximale capaciteit
Aangepaste zaalopstellingen met maximale capaciteit

Grotere groepen

In onze fysiek gescheiden, multifunctionele zalen en ruimtes kunnen we groepen tot 100 personen ontvangen die middels streaming integraal verbonden zijn. Op deze manier kunnen jullie het plenaire deel verdelen over verschillende ruimten en kunnen er toch meerdere mensen worden uitgenodigd voor jullie bedrijfsevent/presentatie. Deze zalen beschikken over een eigen toiletgroep en we zorgen ervoor dat we niet over de maximum capaciteit heen gaan en dat de 1,5 meter afstand blijft gehandhaafd.

Bar

Ook voor onze barmedewerkers gelden strikte hygiëne eisen en jullie kunnen ervan op aan dat deze worden nageleefd. Verder zullen onze barmedewerkers jullie bedienen vanachter een plexiglas afscheiding en zorgen vloerstickers en duidelijke looplijnen voor voldoende afstand tot andere personen.

Lunch

Wij bieden een broodjes lunch aan welke eventueel naar jullie zaal wordt gebracht. De broodjes zijn vers bereid en gewikkeld in vershoudfolie. De broodjes, inclusief drinken en een stuk fruit, worden per persoon in een lunchpakket aangeboden. Wij spreken met jullie een tijd af wanneer de lunch wordt gebracht. Het is ook mogelijk dat de lunch buiten op ons erf of in de polder wordt genuttigd en echt een break is in jullie vergaderprogramma. Tijdens de lunch zal jullie vergaderzaal worden schoongemaakt zodat jullie na de lunch weer lekker aan de slag kunnen in een opgeruimde en schone ruimte.

Diner

Vanzelfsprekend hanteren we ook in het restaurant een aangepaste tafelindeling zodat er minimaal 1,5 meter tussen de tafels aanwezig is. Verder zorgen we met zichtbare looplijnen en stickers voor een duidelijke routing naar de bar, het buffet en het toilet. Onze overdekte terrassen zorgen voor voldoende buitenruimte. Middels desinfectiegel en plexiglas wordt de hygiëne geborgd.

Activiteiten

We hebben al onze activiteiten beoordeeld op haalbaarheid met de 1,5 meter afstand. Voor de activiteiten die mogelijk zijn zullen we, naast het waarborgen van 1,5 meter afstand, ook zorgen voor gereinigde materialen zoals klompengolfsticks, peddels en kano’s.

Wij zien veel mogelijkheden om jullie verblijf bij Boerderij de Boerinn veilig te organiseren. We kunnen dit echter niet alleen en daarom doen we ook een beroep op onze gasten om op de anderhalve meter afstand te letten, bijvoorbeeld wanneer jullie met meerdere personen door de gangen lopen of de zaal binnenloopt

Verschuiven of annuleren reservering

Indien wij door richtlijnen van het RIVM en maatregelen van de overheid jullie evenement niet mogen organiseren, dan is het mogelijk om jullie evenement kosteloos te verplaatsen naar een nieuwe datum. De aanbetaling verschuift dan mee.

Kunnen wij jullie evenement binnen de richtlijnen van het RIVM en maatregelen van de overheid wel uitvoeren, maar kiezen jullie er voor om het evenement toch te annuleren, dan gelden onze algemene voorwaarden en kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen.

Blijf op de hoogte!

Ontvang kortingen, het laatste nieuws in onze maandelijkse nieuwsbrief in je mail: